Blog

  • admin
    Praca online wymaga przynajmniej pewnego poziomu obeznania z technologią narzędzi internetowych i jest rozwiązaniem dla tych profesjonalistów, którzy czują się komfortowo w relacjach społecznych w środowisku sieciowym i są względnie dobrze wytrenowani w obsłudze programów komunikacyjnych. Kluczową cechą w poradnictwie online jest umiejętność swobodnego wyrażania myśli i emocji za pomocą
  • admin
    Asertywna odmowa – forma odmowy, która stosowana jest w sytuacji, gdy potencjalnie jesteśmy w stanie spełnić oczekiwanie lub prośbę naszego rozmówcy, ale kosztem naszych chęci, dążeń lub interesów. Asertywna odmowa jest elementem stanowienia praw, określa pozycję i przedstawia jasną decyzję dotyczącą konkretnej sprawy. Jest stwierdzeniem czytelnym, bezpośrednim, uczciwym i stanowczym. Innymi
  • admin
    Umiejętność doceniania tego co jest wokół nas jest niezwykle cenna i pozwala nam być bardziej zadowolonym z naszego życia. Wdzięczność wpływa pozytywnie na nasze samopoczucie. Sednem praktyki wdzięczności na najbardziej podstawowym poziomie jest po prostu poświęcanie uwagi czyli zauważanie różnych rzeczy w Twoim życiu, które na co dzień pomijasz, zapominasz
  • admin
    Obecna sytuacja kryzysu epidemiologicznego wystawiła nas wszystkich na test. Poczucie niepewności i lęku towarzyszy nam częściej niż do tej pory. Co zrobić żeby „nie zwariować”? Oto kilka pewnych sposobów: daj sobie przyzwolenie na odczuwanie trudnych emocji, pozwól sobie na strach, złość, to normalne w takich warunkach, nie udawaj, że nic
  • admin
    ZABURZENIA ZACHOWANIA Epiedmiologia Zmienność kryteriów diagnostycznych zaburzeń zachowania w ostatnich latach nie pozwala na precyzyjne ustalenie rozpowrzechnienia zaburzeń. Według badan populacji nieleczonej wskaźniki są następujące 5-10% dzieci i 24% adolescentów. Na ogół podaje się, że zaburzenia zachowania występują częściej u chłopców niż u dziewcząt. Obraz kliniczny, podział i kryteria diagnostyczne.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *